härliga fredag!

äntligen fredag igen, fast veckorna går sjukt fort, tyckte nyss d var måndag! Men så härligt me fredag, älsklingen går av jobbet för helg och vi kan hitta på massa skoj o mys i helgen =)!
Idag ska jag luncha med farsan min, sen står handling och dammsugning på schemat och sen ikväll bli d ju såklart mys framför idol =P!

Imorrn har jag tänkt att dra till stan o kika lite, kanske dra till nuevo för att se om de har någon jacka (för d skulle jag behöva snarast) och halsduk. Och hämta ut en bok till Ofelia om det är öppet.

Söndag ska jag in till mamma o pappa robert och mysa lite. Och då kommer även ev. bea över för att hälsa på lilla Ofelia =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0