1 oktober!

En ny månad e här, d går så himla fort! snart är 2008 slut liksom, o var tog detta år vägen? hehe!
Idag har jag inga planer alls, vilket känns skönt men oxå trist för jag blir så trött när jag inte har nåt att göra, så får se om jag kommer på nåt el om jag bara ska slappa, ska iofs dammsuga o dona lite här på övervåningen. På undervåningen är det ingen idé att ta itu med något så som det ser ut och så länge jimmy håller på och jobbar där för fullt. Idag blir nog iaf tvättstugan klar, så ikväll kan jag nog kanske "inreda" och städa där iaf =)!

Ikväll blir det ju annars tv för hela slanten, tvfreak som jag e.
20.00 Idol
21.00 Grey´s anatomy *weeeeee*

Var på ultraljud igår, allt såg bra ut, jag ligger ju lågt med fostervatten o min vikt har ju inte ökat så bra men bebisen verkar må finfint så d e toppen, hoppas bara den vill komma ut snart, är idag 10 dagar kvar till bf, men med min tur kommer den säkert stanna på övertid hehe =)! Var även på auora samtal då jag har förlossningsskräck, fick gå runt o kika på förlossningsavd och prata hur jag känner o mår med en barnmorska, kändes bra även om jag fortf är lika skräckslagen som innan, men jag ska ge detta en chans el det måste jag ju, vi kom fram till en massa bra saker som ska ev. kunna underlätta för mig när jag väl åker in så d känns iaf någolunda tryggt! Imorrn ska jag till bm igen o prata vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0