friday!

Förkyld igen, som om jag inte har nog med saker el???....så typiskt, bara inte influensan el nåt e på gång, då vette fan va jag tar mig till hehe!

Kanelbullens dag imorrn, trevligt, och så är det ju min dag, haha...men jag tänker inte fira, urs...el på söndag e jag typ tvungen, har lovat mamma och co att komma och fika men annars inget märkvärdigt, blir ju bara 24, nästa år däremot blir d nog lite partaj!

Idag ska jag pyssla o dona hemma bara, ska fixa i tvättstugan, städa lite på övervåningen m.m, får se va jag pallar med, dock är både höggravid o superfökyld, toppen!!

Har fixat med lilla bebisens kläder oxå, vill dock ha meeeeeer, haha..finns ju så mkt gullit överallt, men jag ska vänta tills den e kommen =). Har iaf d mesta hemma nu, så vi klarar oss de första dagarna, ska inhandla temp, badtemp, salva o lite sånt bara. Vi har ju även de "större" sakerna som säng, lakanset, handdukar, skötbord o tillbehör, bärsele, vagn, babysitter, så nu är det bara lite smågrejer som fattas som lekfilt o så men d behövs ju inte första tiden =)! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åå, så mysigt att börja köpa alla sådana grejer! Vi har köpt en (hel) del kläder redan. Det går ju inte att låta bli!! :) Nu är det nära, hjärtat! Du kommer bli världens bästa mamma! Och du, grattis i förskott! :)



Puss & älsk!

2008-10-03 @ 13:18:58
URL: http://maliinens.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: hihi nä man kan ju verkligen inte låta bli, alla bebis kläder e ju så söta!! Ja nu är det nära =)! Du kommer oxå bli världensbästa mamma ju =)! tack! Puss puss

2008-10-03 @ 14:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0