oväntat besök!

Har precis haft besök av pappsen o co =). Han ringde och gratta imorse och fråga om de kunde komma förbi en sväng, mina syskon och pappas fru har inte sett huset förut så de tänkte passa på att hälsa på nu när jag fyller år =). Så idag blev inte alls som jag hade tänkt mig, men d vara bara positivt ändå. Var iväg till mickis i förmiddas och fixade ögonbrynen, sen var vi och handla i racer fart och sen snygga vi till lite här hemma (som är jävligt stökigt nu förtiden då jimmy jobbar på för fullt), dammsög o plocka undan lite, sen kom de och självklart bjöd jag ju på fika, hembakta muffins och marylands kakor *mums*!
Nu har jag stekt köttfärs till tacosen så att det är gjort och snart är det dags att börja hacka grönsaker=)!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Grattis gumman! :)

2008-10-04 @ 19:08:42
URL: http://nathaaaa.blogspot.com/
Postat av: Malin

Grattis till lilla livet, gumman!! :) Vilken underbar (liiite försenad) födelsedagspresent! :) Massa pussar, kramar & lyckoönskningar från oss!!

2008-10-07 @ 13:09:04
URL: http://maliinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0