besök!

Vaccinationen gick snabbt och enkelt, skönt skönt, Betty vart dock lite trött och låg hela eftermiddagen men nu på kvällskvisten har vi gått en promenad och lekt lite=)!
Syster Veronica var här och oxå, hon följde med Micke (hennes sambo) som är rörmokare som hjälper oss med huset, han skulle dra in vatten i tvättstugan så jag kan få tvättmaskin o så...dock fattades det nåt så han ska komma tillbaka imorrn! Vi fikade iaf med mina hemgjorda tigermuffins *mums*!
Har sen spenderat tid framför idol och "maria wern - främmande fågel".

Veckan har tagit lite andra planer igen, men imorrn ska jag iaf vara hemma, städa o dona så att d ser liiiite bättre ut iaf=), och så ska jag laga storkok med pannkakor, på tors blir det  lunch hos mammsen med ritva och lilla Maya oxå, sen på fre ska jag träffa mia på en lunch =D!

Nu blir d dock sängen, megatröttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0