En lugn torsdag!

Idag är det slappardag för hela slanten, förutom någon timma i eftermiddag då jag ska in till stan och gå till doktorn, ska spola öronen, så skönt, tar nog en sväng på stan i samma veva, kolla lite prylar som ska inhandlas snarast.
Jimmy jobbar över idag, trist, men han får ju vara ledig imorrn så då får vi tre hela dagar tillsammans hihi.

Helgen då, den består av ikea besök (igen) då barnsängen vi ville ha inte fanns inne i tis då vi var där, sen ska jag städa för det behövs verkligen, måla lite grejs (om jag orkar heh), gå på barnloppis och så ska jag nog försöka shoppa en del som behövs och börja packa min bb-väska, för nu börjar d närma sig så jag vill allt vara beredd=)!
Ska nog få in baka där någonstans oxå, tänkte baka ett gäng muffins m.m...så man kan frysa in o ha hemma och mina ägg går ut i helgen så ska nog passa på!!

Ikväll blire idol kl 20.00 sen får jag se om det är nåt vettigt på tv el om jag återgår till min bok "otrogen på öpppen gata"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0