fredag!

mår en aningens bättre idag, men fortf mkt grubbel och tankar som far runt. Får se hur allt blir, har ringt bm, får se om hn hinner ringa upp idag, hoppas på d!

Ska in till stan idag o luncha med mia, har inte setts på hur länge som helst, sen ska jag raka vägen hem och vila, blir lugnt hela kvällen, blir nog mest mys vid tv:en om jag får bestämma.
Imorrn ska vi få hjälp av jimmys pappa här hemma i huset, supersnällt, han ska sätta panel runt fönstrena utvändigt så att d ser fint ut, nice nice. Jag får se vad jag hittar på i helgen, just nu känns d som om  d bara blir lugnt och att just tv:en blir min bästis hela helgen, dock ska jag pyssla med barnkläder o sånt....får se vad jag orkar med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0