Lista!

Jag gör som malin och utmanar med en lista =)!

KLÄDER
Skor:
just nu låga skor (pga svullnad av grav hehe), annars är jag ett fan av stövlar så här års.
Sneakers: tror jag har ett par från skopunkten, d duger bra,
Jeans: använder inte d så mkt, men ska börja igen tänkte jag efter graviditeten.
T-shirt: d har jag oftast när jag sover
Underkläder: från h&m el lindex

ACCESSOARER
Väska:
en svart från paris
Plånbok: en svart från paris
Solglasögon: ett par stora från lindex
Klocka: har ingen, tittar på mobilen

TEKNIK
Tv:
en vanlig silvergrå sådan, vill ha en platt tv =)
Stereo: använder datorn för att lyssna på musik
Mobiltelefon: Nokia N76
Mp3: yes
Dator: en vanlig stationär

BADRUM
Tandkräm:
pepsodent just nu
Tvål: oriflames honung
Parfym: olika men just nu använder jag mest hugo boss, vill dock ha en ny (pröva mina vingar liksom)
Medicin: inget just nu iaf
Vitamin: c-vitamin, folsyra och järn
Huvudvärkstablett: alvedon

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
tycker om alla sorter i stort sätt
Vin: vitt
Bröd: crisp n light, nyttobörd
Glass: vanlijglass med chokladsås el chokladglass
Säng: IKEA
Lakan: lakanset från IKEA
Expressomaskin: vi har ingen
Kylskåp: rostfria från electrolux

FÄRDMEDEL
Bil:
silvrig mazda 626
Taxibolag: när jag åker så e d la strängnäsbolaget
Cykel: en svart begagnad som jag pimpade upp =)

ÖVRIGT
Frisörsalong:
essans
Bank: swedbank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0