muffinsbak!

Yes idag bakade jag muffins i massor, fyra plåtar som resulterade i 7 fryspåsar, inte illa måste jag säga! Bra att ha massa gott hemma nu i frysen när bebisen kommer för då lär jag ju få en hel del besök så då är det bara att ta fram mumsiga grejs =)! Efteråt vart jag dock toktrött och har gått omkring som en zombie några timmar, nu är jag lite piggare iaf så att jag orkar sitta framför da computer =)!

Skulle tvätta hos morsan idag, för vi har ju som sagt ingen tvättmaskin ännu, men på tis då jäklars ska vattnet dras in i tvättstugan så till nästa helg har jag nog en fungerande tvättmaskin, håller tummarna =)! Men iaf jo mammas tvättmaskin hade pajjat i veckan men så ringde hon och sa att den var fixad nu så jag åkte dit i hopp om att få undan lite smutskläder, speciellt de som ska packas ner i bb-väskan, men med min tur så pajjade maskinen igen, så det var bara att åka hem med all tvätt igen, typiskt!! Men vi lyckades lösa detta problem i att jag ska tvätta hos jimmys mamma imorrn ist, bokade upp mig i deras namn =)!

Har inte ätit middag ännu, och får väl se när det blir heh...jimmy håller på o fogar kakel så att ställa sig och laga mat är inte det trevligaste just nu i köket så jag tror att vi får ta hämtmat idag, pizza el nåt annat som e gott ibland.  Vi fnular även på att sova hos jimmys päron (de är borta) eftersom jag ändå ska tvätta där men vi får se, just nu e jag bara trött och hungrig! Blir iaf tvmys ikväll var vi än befinner oss.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det är gott man gillar stark mat, för starkt det var det ;)



Gud va gott med massa muffins! Lycka till med kommande bebisen oxå :)

2008-09-19 @ 19:12:55
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0