städ!

Äntligen klar med städningen, el jag ska bara putsa av några köksluckor o inuti micron men annars så =)! Alltid lika skönt när man e klar! Ska städa igen på måndag, det blir lagom, ska försöka städa 1-2 ggr i veckan nu, e ju så mkt byggdamm o annat skit som blir när jimmy jobbar så mkt med huset, så då krävs d mkt städningen och jag får väl passa på innan bebisen kommer för då kommer d nog inte orkas städa så mkt men men d får gå ändå, man kan har snäll päron o svärpäron som kan hjälpa till i början *hihi*!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Säg inte det. Jag fick min städnipran när Theo hade kommit! Dammsög varje morgon o höll på :P hahaha... Man får ju så mkt hormoner för att man ska orka med allt :) tihi.. men du är duktig du! :)

2008-09-24 @ 19:23:33
URL: http://nathaaaa.blogspot.com/
Postat av: angelica

natha: jasså?! fan va bra i så fall, jag gillar rent omkring mig hehe=)!

2008-09-24 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0