tiden är snart inne!

Kan verkligen inte fatta att våran lilla bebis snart är här hos oss, helt otroligt. Jag har inte fattat ännu tror jag, tror inte jag kommer att förstå att det är vår bebis förrän efter ett tag =)...men gud så härligt det ska bli, min och jimmys lilla bebis!
Men urs så dåligt jag har mått, första fem månaderna kräktes jag för jämnan, vissa dagar (flera dagar i v.) fick jag inte i mig nåt och sprang bara mellan toaletten och soffan, andra dagar var bättre men då och då när som helst kom en måillaattack och det var bara där o då hitta en plats att kräkas på, och tro mig det har varit en del stunder som man nu kan skratta åt hehe! Och nu e man tung, kissnödig för jämnan, ont i ryggen, fötterna och händerna svullnar, har tappat känsel i tre fingrar, svårt att sova, men nu när  man kommit så här långt så e allt värt det och det kommer vara ännu mer värt det när den lille kikar ut även om jag inte alls ser framemot själva förlossningen, men jag får hjälp nu som förhoppningsvis ska få mig att bli lugnare och slippa ångesten som sitter i.
Men oj vad jag längtar efter att få se vem det är här inne, vill bara att den *pooof* e här, nu =)!

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande! Nu är det nära :)

2008-09-30 @ 19:48:43
URL: http://maliinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0