ultraljud!

Måste åka in på mitt fjärde ultraljud nästa vecka, barnmorskan vill vara säker på att den lille där inne växer och inte stannar upp då jag redan ligger -12%, hon mätte livmodern idag och den hade inte växt så mkt sen sist och vikten var den samme, men det ska nog inte vara någon fara.

Annars har jag idag lunchat med jessica (jimmys syster) på donken, *mums*....sen har jag hunnit handla lite och så ska jag o bettan snart iväg till veterinären för hon ska få sin vaccinationsspruta. Imorrn och på tors ska jag ta d lite lugnt, el lugnt o lugnt, jag måste städa för det hann jag inte i helgen och så ska jag laga dubbelsats med pannkisar så vi kan frysa in och så man lätt kan ta fram sen när man kanske inte har så mkt tid när den lille precis tittat fram.

Ska innan jag föder (heh) försöka hinna med ett besök till min lilla malin i etuna oxå, d skulle vara roligt, och kanske ev. hinna träffa några klasskompisar, får se när bara, tiden går fortare än va man tror nu när jag "bara" går hemma, men det är en hel del som man vill ha fixat tills vi sitter här med en nyfödd =)!

Ikväll blire idol som vanligt =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0