v.39!

Och så gick man i v.39, 13 dagar kvar till bf! Svårt att fatta d själv att d e så nära nu, att d egentligen kan hända närsom helst fram till 4 veckor til, men efter absolut 4 veckor e jag mamma, shit =)! Men jag hoppas att det verkligen inte går över tiden så mkt, e redan trött på dessa krämpor, vet inte om jag pallar med att gå så mkt mer hehe (om man ändå fick välja, men nej)....men får se vad som händer imorrn hos bm o så....har ju förlossningsskräck så jag ska få hjälp med det. Tack o lov!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Förlossningen kommer gå jättebra ska du se! Kolla, jag ska ju gå igenom en till, så det var ju inte så farligt ;) Alla är lite småoroliga! men det går bra när man väl är där :)

2008-09-28 @ 19:19:17
URL: http://nathaaaa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

natha: hehe tack för uppmuntran =), jo jag kan tänka mig att d kanske går bra när man väl e där men d e nu d här innan, man hinner grubbla så mkt, men d ska nog bli bra el nåt hehe! puss

2008-09-28 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0