J*vla skit!!!

Jag kan verkligen inte fuska för en dag just nu, speciellt inte om det finns kvar här hemma från gårdagen! Jag borde tygla mig mer!!!
Får bli som det blir den här helgen, äter det jag vill och så, jag har ju vart jätteduktig i veckan och tappat lite så det är väl ingen katastrof men det känns ändå trist. Aja nya tag på måndag!!!

8v to go...Inget mer fusk!!! Nästa gång jag ska unna mig nåt onyttigt blir söndagen 31 maj! Blir lättare att bara äta onyttigt en dag i veckan sen då man e snyggare ;), då vill man inte bli som förr!
Nu ska kilona bort!

Kommentarer
Postat av: Bea

skärp dig för fn, nu tänker du inte i normala banor!! helgerna kan du väl ändå tillåta dig att äta vad som helst utan att tänka att du sabbar allt? man måste få unna sig.. det gör alla! utan att må dåligt..

2009-04-05 @ 00:50:20
Postat av: Anonym

bea: ja men det är klart, men just nu e jag i ett litet sockerberoende, äter jag lite godis på fredagen så får jag sånt sug att äta det lördag o söndag med och även vidare i veckan, så jag ska bli kvitt det och sen unna mig på helger med måtta. Och nu vill jag få bort sladdret på magen så jag kommer i någon fin klänning på dopet!! Har gått upp 5 kg sen bb, de ska iaf bort. kramar

2009-04-05 @ 16:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0