sköna söndag!

Har varit lite dålig på att blogga men ska  bli skärpning!
Ofelia är sjuk, hade 38 grader i feber nu i förmiddags, hoppas på att hon blir kry snart, inge kul och ha en liten sjuk bebis!
Mamma och Rebecca kom över idag ändå trots Ofelias feber, mamma fick ett ryck och började putsa våra köksfönster, Tack snälla mamma =)! Jag satte då igång med att byta köksgardinerna och fixa och dona lite medan rebecca lekte med Ofelia och jimmy höll på och jobba utomhus! När de åkte så började jag putsa fönstren på övervåningen, men nu e jag trött och har pausat lite, sammanlagt 5 fönster kvar i huset att putsa, skönt!

Jag har ju som vanligt inte klarat av att hålla mig till mitt godis- och onyttighets-förbud, haha, jag e sämst!
Både jag och jimmy ser ut som små köttbullar ;)! Men imorrn måste det ske förändring, dopet närmar sig och sommaren lika så, så nu har vi inget val mer än att köra stenhårt för att bli slimmade! Jag ska komma i mina gamla kläder och någon snygg klänning till dopet!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med lite uppdatering=) hoppas att allt är bra med er.. måste ses snart, nu får vi skärpa oss=)...Kramar

2009-04-19 @ 20:39:03
URL: http://angellicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0