extreme homemakover!

Om jag ändå vore rik, el vi vore rika så jimmy kunde vara hemma och göra klart allt i huset och utbyggnaden vi ska bygga + att jag (vi hehe) kunde köpa nya grejer, dekoration, tapeter, köksbord + stolar, möbler till hallen, lampor, vintrinskåp, platt tv m.m.....
Nu e jag heltaggad, vill liksom ha allt klart och jag vill ha massa nya grejer, men men jag får försöka ha tålamod. Vi får spara pengar och göra och köpa allt pö om pö!
Har fått en vision i huvet om hur jag vill att d ska se ut inuti i huset och i nya vardagsrummet som kommer att bli på nedervåningen, d ska liksom bli lyxmys =)! Modernt och stilrent, lite "lyxigt" och framför allt mysigt!!

Längtar tills allt e klart, d kommer att dröja men men någon gång så ska jag vara helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0