planering 2009!

Ja detta år får stå för mitt planerings år! E massor att planera, vardagliga ting och även större galejjs!
vardagliga ting e huruvida jag ska ta ut föräldrapenning på bästa sätt, matlistor, planering av målet till en snyggare kropp och mkt annat!
Sen till de större planeringarna, detta år e det dop i maj, ev. möhippa, 1 års kalas i okt, 25 års fest i okt (antingen en el två, beroende på hur jag gör me släkten m.m)!

Jag e ju en riktig planerare och jag älskar att planera m.m, funderar och försöker komma på bra ideér långt innan, haha men d e sån jag e =)!

ska gå o planera vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg bara till om du vill ha hjälp med planerandet (och utförandet)! I oktober fyller vi fan 50 =)

2009-02-17 @ 18:49:59
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Malin

Möhippa...? Vaddå, ska ni gifta er eller är det någon annans möhippa du ska planera? Puss

2009-03-01 @ 21:57:04
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

malin: ja nä inte våran =),e en väns! puss

2009-03-02 @ 10:31:23
Postat av: mia

haha ja 50 barre blir vi mia =P

2009-03-02 @ 10:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0