v.8

Detta har vi planerat än så länge den här veckan: (kan ju komma att ändras något)

måndag: träffa föräldragruppen. Ofelia ska bada ikväll.

tisdag: ska luncha med pappa

Onsdag: Träffa mia. Ofelia bada.

torsdag: ev. åka o hälsa på sandra o lilla tess en stund.

Fredag: Babysim. damma och städa toaletten. myskväll framför let´s dance. Ofelia bada bort allt klor.

lördag och söndag: melodifestivalen på lördagskvällen, träffa challe o hennes lilla amanda är det tänkt någon dag, dammsuga....m.m (dyker alltid upp massor på helgerna =P)

Kommentarer
Postat av: Mia

hinner du med allting som står i dina veckoplaneringar? jag tänker att om jag inte planerar mina veckor så slipper jag inte-hinna-med:et :P

2009-02-17 @ 18:52:09
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

mia: nä jag hinner inte alltid allt. men du vet ju hur jag e, gillar planering o listor e mitt allt hahah, sen får man ju ändra el tabort då d kör ihop sig =)!

2009-02-17 @ 22:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0