friday!

Idag har vi hållt igång hela dagen känns d som. På förmiddagen var jag och Ofelia över till grannen (Nadia och Tova-lee) och vi gick och hälsade på våra sambos på jobbet, de jobbar  här i området några dagar.
Sen var det bara hem o få i oss lite mat och sen åka till babysim. Det var super mysigt, och Ofelia hel njöt där i varma vattnet, dock tyckte hon inte alls om det efteråt,det vart nog en blandning av trötthet, hunger och frusen så hon gallskrek ett bra tag då vi skulle duscha av oss och jag skulle klä på mig, som tur var min pappa Robert med så han kunde hålla henne medan jag fixade till mig sen fick hon mat och lugnade ner sig =). Nästa fre e d dags igen då hoppas jag hon inte blir så ledsen/arg efteråt....
Handlade på willys på hemvägen, sen amma när vi kom hem, lagat mat och nu äntligen har lillskruttan oxå somnat (förhoppningsvis för natten) och jag tar d lite lugnt, skönt!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!



Vad kul att det var roligt =)



Kram!

2009-01-17 @ 23:14:09
Postat av: Anonym

Tack för tipset tjejen. om badbyxor=)

2009-01-19 @ 18:54:53
URL: http://angellicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0