städschema!

De närmsta veckorna har jag kommit fram till att jag på fredagar dammar överallt i huset och städar toaletten, och på  lördagar el söndagar dammsuger och skurar jag hela huset. Sen tar jag köket några ggr i veckan när jag lagar mat!
Sen tar jag och jimmy och städar mer noga en gång i månaden tillsammans!
Perfekt!

jag hinner nämligen aldrig städa klart om jag ska ta allt på en dag, då lillskruttan vill underhållas en hel del, och självklart låter jag hellre lite damm hänga kvar ett tag än att missa lek med henne!
Så nu har jag precis dammat och tagit toaletten, smidigt!!

Snart drar vi iväg på babysim, 3:e  veckan nu, skoj=)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du e som städar så mkt... en annan har ju begärt både skiljsmässa och besöksförbud genemot golvmoppen

2009-01-30 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0