är den här för att stanna?

Just nu lyser solen in genom fönstret, kan knappt tro det, underbart!!!! Stannar den ett par dagar tro? Hoppas!!
För vi vill ju göra klart altanen, samt måla utemöbler....har iofs endel kvar att göra inne men det ska vi fixa det med, får jobba hårt!!!
Och jag måste jobba hårdare på mitt nya hälsosamma liv...tappade ett steg idag (skiiiiit) men jag tar nya tag imorrn, hårdkörning först sen kommer jag lugna ner det lite och fortsätta till målet balans mellan mat och träning så att jag bibehåller mitt nya liv sen!

Har shoppingsug, vill spec ha ett par jeanstights på veromoda men de har inte de här i stan så jag e så sugen att åka till etuna, men känns lite dyrt för just det bara och jag vill ju spara så mkt som möjligt den här månan, så jag får tänka på det helt enkelt!

Ska ta d lugnt ett par dar tror jag och inte direkt åka nånstans utan bara träna, ta promenader, fixa och dona hemma m.m...men nu ska jag ta o lägga min lilla skrutt, sen blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Bea

Kolla om dom finns på Only.com så kan du beställa hem :)

2009-06-16 @ 21:26:44
Postat av: angelica

jaha tack hihii!!

2009-06-17 @ 13:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0