latmaskar!

Nu har jag och älsklingen latat till oss igen, både med mat och jobb på huset! Men nu ska d bli ändring på det!
Jag ska ta mig ur det här och försöka mig på en ny livsstil (igen, ngn gång ska jag väl lyckas)
¤ nyttigare mat
¤ regelbunden träning
¤ jobba på huset (måla, fixa på tomten m.m) och även kika efter inredningstips
¤ ta egentid (tex. träning, sola, umgås med vänner själv m.m)
¤ umgås med vänner och familj, framför allt  vara med min underbara dotter!
¤ inte köpa onödiga grejer, utan vara sparsama med pengarna (nu ska jag dock köpa lite till huset men d e mest småprylar som blommor o ljus.)
¤ ägna mig lite åt skönhet och mode (köpa lite nya plagg, sen göra skönhetsbehandlingar hemma med ansiktet, fötter, händer, naglar m.m)


Ofelia vaknade till igår kväll och hade feber =/, och imorse var det ännu värre, var uppe i 40.3 grader, min lilla hönaböna!
Hon har sovit i stort sätt hela dagen, och det i min famn oxå, hon är som ett plåster när hon e sjuk men det gör hon rätt i, så medan hor sovit så gott i min famn har jag plöjt igenom sex and the city, är nu inne på sista säsongen....hoppas på att hon är lite bättre imorrn. Planer för imorrn är bara dammsugning och städa toan, och träna något om lillskruttan tillåter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas hon blir kry snart! Puss

2009-06-11 @ 23:09:16
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anonym

=) hallo tjejen.. här kommer användarnamn+lösen.. det känns bättre när man vet på ett ungefär vilka som läser,hehhe..

Användarnamn: bloggen

Lösen: ameliak kramar från oss.. Läste att lilltjejen kryper för fullt! va roligt=)½!

2009-06-12 @ 13:49:42
Postat av: Mia

Det låter härligt sunt det där! =) Nice att pyssla om sig själv lite!

2009-06-17 @ 16:32:54
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0