Dop!

Håller nu på och planerar dopet  för fullt och även om vi ska lite galejj på kvällen där, ska bli så skoj!
Dopet kommer bli så fint, skulle redan kunna gråta en skvätt! Men mycket att planera fortf!
Jag tänker inte avslöja så mkt här, utan berättar efteråt hur allt gick och visar bilder då.

Jag ska även ut och leta klänning och ev skor tills dess. Innan dopet ska Mickis sminka mig och jag ska ha fixat håret...kommer bli så fint! Ska även handla klänning till Ofelia som hon ska ha på kalaset efteråt =)!
Och jag har även som mål att ha gått ner ett par kilon tills dess!

Hoppas även som sagt på lite fest på kvällen, skulle vara så skoj, att få göra lite annat någon gång, men får se, vet inte hur jag klarar av att lämna bort Ofelia, urs hehe =)!

dags att fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0