fläsket ska bort!

Ja jag måste skärpa mig alltså, jag e tamefan helt otrolig!!
Jag vet att det ligger nånting mer i att jag bara e "sockerberoende", jag mår inge vidare bra psykiskt just nu så då blir d någon form av tröstätande. Men jag ska och framför allt måste ta tag i fläsket, vill inte se ut som hej kom och hjälp mig längre. Jag blir ju inte yngre heller och jag vill inte sitta där 35 år gammal och se ut som 45 bara för att jag ätit dåligt och inte rört på mig. Jag vill bara snygg så länge jag bara kan, så nu ska jag verkligen börja ta hand om mig mer,på alla sätt o vis!! Men självklart som i tidigare inlägg så ska jag givetvis unna mig, men inte 7 dagar i veckan!

Så nu kommer jag inrikta denna blogg även mot kampen för att få bort dessa kilon och att förändra min livssituation, jag ska ju oxå såklart fortsätta skriva om mitt liv som mamma, prylar jag vill ha, hiss och diss m.m.

målet är att få bort det mesta av fläsket fram till sommaren och sen börja forma kroppen därifrån, inuti och utanpå.

Jag ska börja leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0