fototajm!

Yes idag tog vi oss i kragen och åkte till eskilstuna och fotade oss för tidningen, bättre sent än aldrig heter det ju!
Kortet vart ju dock sämst, alla kort han tog såg ju förjävliga ut, el med det menar jag att jag var grymt ful, urs urs! Såg ut som om jag vägde 100 kg i ansiktet, så nu får jag verkligen ta tag i det här!
Fast inte idag haha, för det vart donken och så hade vi godis och chips sen helgen som jag har gått o småätit av *fy*!

Imorrn kör jag en invägning sen börjar kampen för att få bort det! Önskar dock att jag bodde närmare stan, d skulle få mig att må bättre + att jag skulle komma ut mer då jag ser folk, härute e d bara en jävla massa träd, urk!  Men jag får försöka göra d bästa av situationen för ändring måste ske.

snart sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0