helg!

Helgen är här igen, veckorna går så sjukt fort! Älskar helgerna numera,att få umgås med hela familjen!

Idag är det babysim som gäller, sen ikväll ska vi äta en ny rätt, fajitas kyckling, får se om det blir gott =)!
Och finalen av let´s dance går ju bara inte att missa, jag sitter bänkad!!!

Imorgon är det dop i sthlm, pappa roberts barn alexandra ska döpa sin lilla Alma.

Och på söndag ska jag äntligen jobba, har varit dåligt på det ett par veckor, men nu finally kan jag tjäna lite extra  cash. Inte för att det är roligt att jobba, men det är ändå rätt så okej att jobba lite då och då nu när jag går hemma och är mammaledig, är kul att komma ut och träffa lite folk m.m.  Är morgonpass, 7-15, men det gör inte så mkt, jag e van att behöva gå upp mellan 6-8 varje morgon, även på helger!

just nu ligger Ofelia och leker i sitt babygym=)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0