Nu är det i gång!!

Yes, nu jävlar har jag kommit igång! Nu ska några kilon bort, kommer nu att köra stenhårt i 8-9 veckor sen ska jag börja unna mig lite då och då så att jag har nåt att se framemot =)!
Idag  har jag varit jätte duktig, ätit en nyttig frukost, tackade nej till en semla och tog bara ist av smörgåsen som erbjöds hos farmor min, och ikväll har jag ätit middag och sen är det finito! Men en kopp tea eller frukt är helt ok om jag skulle bli sugen så härpå kvällskvisten!
Tog även en morgonpromenad med Ofelia, Nadia och Tova-lee, sen ikväll tog jag en promenad till, så skönt! Börjar med promenader den här veckan och sen till nästa vecka byta ut några mot ett pass på träningscykeln eller ett videopass!

yes, nu kör jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0