the kitchen need some piffing!

Är inte riktigt nöjd me köket, men men jag får göra d bästa av det! Behöver piffas upp endel, känns lite tråkigt! Vi har så mkt bänk yta så d e svårt att få d snyggt, antingen blir d för mkt, el för lite el för trist...så jag måste gå och klura och leta snygga ting att ha där. Lite ljus, dekoration m.m...
Sen till gardinerna, de jag har nu e gräsliga, urs....nu till våren skulle jag vilja ha ett par lite ljusare och sen till hösten igen ska jag leta efter ett par mörklila.
När vi har råd så ska vi köpa ett vitrinskåp, längtar, kommer bli så fiiiint! Även en liten platt tv ska upp på väggen (låt mig säga att d e jimmys idé)!
Behöver lite mera färg, det behövs dock i hela huset.

Hallen ska dock få vara vit, ska köpa en vit hallmöbel, stor spegel och så blir det en vit fondtapet som går lite i silver så småningom.
Badrummet är i vitt, grått o svart, och så ska jag piffa upp det med lite ljus, handdukar med färg och en blomma.
Sovrummet ska få upp en vägg bakom sängen där det blir en fondvägg i svart. Sovrummets färger ska vara svart, vitt och rött *mys*. Fattas även där dekoration, inte alls nöjd med det som är nu.
Nya vardagsrummet håller jag fortf på och ritar upp i huvuvet, vet inte riktigt ännu hur d blir där, återkommer till det!

Längtar som sagt tills vi bygger ut huset, Ofelia får sitt egna rum som vi ska inreda =), kontor/gästrum kommer till, mkt bättre, då vet man var man har alla papper m.m....och så nya vardagsrummet som blir på nedervåningen, can´t wait!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer bli jättebra... och i väntan på pengar och ork så kan man alltid spela Sims och bygga å inreda hus :P



Kram

2009-03-02 @ 17:26:13
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jasså så ni har hus? =) vad mysigt, kul det låter o få inreda o bestämma allt själva. Det längtar jag oxå efter. Kramar

2009-03-02 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0