this weekend

Torsdag igen då, veckorna går sjukt fort!
Idag ska jag damma, städa toaletten, sen efter lunch är det mammaträff hos Caroline =)! Ska om jag hinner även gå en promenad, men tiden har ju en tendens att springa iväg så det visar sig om det hinns med!

Imorrn, fredag ska jag och Ofelia åka och handla å förmiddagen, dammsuga och skura golven, babysim på eftermiddagen och på kvällen kommer mickis och thomas över och käkar tacos och tittar på let´s dance!

Lördag, ska vi iväg till jimmys föräldrar på kvällen då hans mamma fyller år.  annars blir helgen lugn, jobba hemma och så. Skulle vilja åka iväg och shoppa, får se annars tar jag d i veckan då jag hittat kläder på h&m som jag vill ha, och jag har presentkort, perfa =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0