Torsdag!

Ofelia har precis somnat, sitter här och dricker lite tea och bara tar d lugnt! Hon har varit knepig i några dagar nu pga av nya tanden, så jag e lite trött!
Jag ska snart ta tag i dammningen och städning av toan, orkade aldrig det igår. Imorrn innan babysim tar jag och dammsuger och skurar golven!

Idag ska Ofelia till bvc för 6 månaderskontroll vid ett, fast hon nyss bara blev fem månader, tycker deras system e lite konstigt ibland men men, hon ska även få sin andra vaccination, samt vägning och mätning. Vi blir kvar där efteråt då vi även har föräldragruppsträff kvart över tre, Amalia och Felicia ska komma in tidigare och umgås med oss i väntan på träffen =)!
Efter träffen ska vi handla på willys.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för grattandet på min blogg=) Ja det känns jätteskönt o veta att man har en fast tjänst efter mammaledigheten. Hoppas vi ses snart. Kramar från oss.

2009-03-15 @ 08:27:20
URL: http://sannnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0