våffeldagen

Men jag har inte ätit några våfflor, vi har inte ens nå våffeljärn, vi kanske borde skaffa det, speciellt  till nästa år så att Ofelia kan få *mums*!

Idag har vi varit på stan med mamma/mormor, vi handla dop present till alexandras lilla Alma och välkommen-till-världen present till Daniels Rasmus. Ofelia blev ju såklart bortskämd som vanligt (men med all rätt hihi) =), hon fick ett par jättefina byxor av mamma/mormor (ej lagt in bild på tyvärr) och så handla jag 2 linnen som hon kan ha i sommar, perfa! Slank även ner make up borttagning, hårfärg och en klänning till mig, hade 30 % på damkläder, så det var ju klockrent!

Ikväll har jag och Ofelia busat och så har hon fått sitt kvällsbad. Hon älskar att bada, hon plaskar och har sig så jag e alldeles dyngsur efter badningen =), direkt efter får hon ligga på en filt och mysa sig torr!

snart greys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0