ett år!

Yes idag är det ett år sen jag tog mitt körkort hihi =)! Kommer ihåg hur nervös jag var, kunde inte äta frukost, hade knappt sovit..men sen när jag väl skulle köra upp, när jag satte mig där i bilen så vart jag super lugn och uppkörningen gick bra =), härligt!

Idag har jag och Ofelia haft besök av föräldragruppen, var jätte trevligt som vanligt =)!
Städade även sjukt tidigt imorse, halv sju satte jag igång...super skönt att ha det gjort!

Imorgon ska jag fika med Ritva och Maya på förmiddagen, skojit =)!
På lördag ska vi ha grillkväll hos mamma och pappa Robert, med roberts barn oxå.

Ofelia har varit knölig nu ett par dar, vi försöker få henne att dricka välling på kvällarna (för att små småningom få bort ersättningen) men hon vill inte riktigt, dock när vi har gett upp och gett henne ersättning så har hon inte velat ha ändå, utan somnar utan mat och sen har vi väckt henne när vi lägger oss och så äter hon då, sen vaknar hon vid fem igen och ska äta, sen kan vi somna om till ca 6-7...jobbish!! Ikväll blandade jag ersättning och lite välling pulver men det verkade inte gå hem ändå el så var hon inte alls hungrig, just nu e hon svårt att förstå sig på min lilla sessa. Jag hoppas hennes gamla rutiner kommer tillbaka och att hon kan börja ta välling så att hon blir mättare och kanske kan sova hela natten....hoppas hoppas!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis på ettårsdan! :P

Va trevligt det var att fika idag! Hoppas ni får en mysig helg!

Kram

2009-05-15 @ 22:03:21
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Tess

hallå där! Klänningarna kommer från asos.com under "evening dresses"=)

jag tog den blå, så får vi se. jag har ju alltid varit lite mer blå än rosa..=)

2009-05-18 @ 16:18:53
URL: http://insanire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0