full rulle!

Yes här hemma är det full rulle....Har redan hunnit damma, dammsuga och städat toaletten och ätit frukost, jihaaa!...För mig är det alltid lika bra att sätta fart på morgonen, för annars är det lätt att jag fastnar framför datan eller tv, men nu så, idag är jag på hugget =)! Ska nog även skura och städa köket lite senare..måste hinna göra lunch oxå, blir tonfisksallad, jimmy jobbar här i närheten så han ska också ha =)!

Senare i eftermiddag kommer mickis över en stund och hälsar på!
Sen ikväll ska jag steka pannkakor, suck...men har jag lovat så har jag ;)!

Idag mår jag mkt bättre!
Har börjat äta rosenrot oxå...se om det kan funka!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Varför ska du äta rosenrot? det äter man väl om man vill bli lättare gravid?:P hehe.. kramar

2009-05-05 @ 09:49:50
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

natha. nä rosenrot är upppiggande..man får mer energi =)!

2009-05-05 @ 11:04:31
Postat av: Nathalie

Haha... okej:P men jag vet många som rekomenderar det när man vill bli gravid oxå.. hehe =)

2009-05-05 @ 19:48:01
Postat av: Anonym

natha: hahah okej, får väl hoppas jag inte blir det iaf, en får räcka =)!

2009-05-06 @ 06:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0