kärlek!

Full rulle är det som sagt just nu....Jag tror även att mina rosenrots tabletter har börjat verka för jag har full energi hela dagarna, blir rastlös om jag inte får göra nåt, därav mindre tid både vid datan och tv =) och ist mer lek med Ofelia och andra äventyr och även jobb hemma (som städning m.m)!

Ofelia har börjat krypa, ser så mysigt ut....men nu får jag inte sitta still längre, måste hela tiden ha koll!
Vi åkte till etuna idag och fixade grindar och så passade jag även på att åka en tripp till tuna park och hittade där 2 sommar klänningar, vet dock inte om jag vill ha ngn på lör, får se! (bilder kommer sen).
Dopet kommer va så fint, Sara som ska sjunga en låt som passar oss perfekt (kanske mig mest men ändå), d e så mitt liv varit, har haft det väldigt tungt i många år men sen när jag träffade jimmy så vände mitt liv sakta men säkert (även om jag fortf slåss varje dag med tankar) och nu när Ofelia kommit så är det helt fantastiskt och leva och få se henne växa och få följa hennes utveckling i livet, helt underbart! 
Ofelia och jimmy är det bästa som hänt i mitt liv, min älskade familj!!! 
Och alla vänner, jag kan verkligen inte vara utan er, tack för att ni finns, ni e bäst!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad bra att livet känns bättre för dig nu! Önskar dig all lycka i livet gumman! Saaaknar dig

2009-05-28 @ 20:48:04
URL: http://theoalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

natha: saknar dig oxå, måste verkligen ses!

2009-05-28 @ 21:08:07
Postat av: Mia

Får tårar i ögonen av glädje när jag läser detta! Är så glad för din skull. jag vet ju lite hur du har kämpat. Fan va stark du är och vad högt upp du har klättrat! Är så glad för din skull! Du är en underbar vän som jag blir så glad av att ha i mitt liv! Dopet kommer bli jättefint. Men Ofelia kommer krypa till mig för jag kommer sitta i mitt gången på huk och locka med en majskrok! Lol! =) Närå, kommer va super! Ses imorgon! =)

2009-05-29 @ 22:06:21
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Malin

Hör av dig när du är i E-tuna!!!

Kram

2009-06-03 @ 23:33:29
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0