och så var det 1 maj....

Tiden går verkligen sjukt fort, för fort enligt mig!!!

Igår spenderade vid valborg med vänner, vi grillade och hade det mysigt. De gick till elden som var här i lilla byn medans jag var hema då Ofelia sov, nästa år får vi försöka gå dit, det tycker nog Ofelia är spännande att se.

Idag ska jag jobba extra mellan 15-21, cashing! Inte för att jag har så stor lust nu när det är så fint väder men en att jobba någon gång sådär bara går ganska bra ändå, tiden brukar rusa på när man väl kommit till jobbet.

hm mina viktplaner, har ju inte gått sådär super bra, har gått ner lite granna, men inte riktigt så bra som jag hade tänkt, men det är ju inte så konstigt när jag unnat mig på helgen, då har man ju gått upp litegranna igen...men imorrn är det 4 veckor kvar till dopet, så då blir d hårdkörning, måste! Dock har jag ändrat ribban lite till rimligare mål så får jag köra på även efteråt oxå för att nå målet. Dvs äta bra och träna!!

Ofelia blir bara roligare och roligare, hon är en riktigt glad och charmig brud =)!  Hon kan sitta helt själv nu, kan vingla till någon gång men inte alls ofta. Hon har börjat åla litegranna, dock bara runt och runt, hon har inte lärt sig att ta sig framåt ännu, hihi! Hon är mammas gosing!





Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

naw bebis :) jättesöt.

2009-05-27 @ 10:25:57
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0