Tisdag!

Jag och Ofelia har blivit sega på sista tiden, vi mest segar runt och myser  hemma hehe!
Idag åkte vi dock in till mamma en sväng, hon bjöd på lunch!
Skulle ha tränat idag men har ingen som helsyt ork, tar nya tag imorrn! Började igår på motioncykeln, så jag tänkte köra det ett tag...nu jäklar ska d brännas liksom =)!

Ofelia har börjat bli en hejare på att åla sig fram och åt sidan, hon tar ibland långa sträcker....dock får hon ju kämpa men hon har börjat komma på snitsen, får se om hon börjar krypa snart!
Mitt lilla gull!!

Nu har vi bestämt datum för inflyttningsfest, ska bli super skoj, Vart mkt tidigare än vad vi tänkt oss men det gör inget, det som är klart är klart, jag och Jimmy ska dock köra på som attans nu fram till dess och sen tar vi lite semester och kör i lugn takt fram till hösten....huvudsaken är att altan är på plats inom kort!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska bli skitkul på inflyttningsfesten! Jag kan komma ut och hjälpa till med saker om ni vill när vårterminen är slut om ett par veckor! Härligt med lantluft och vänner ju!



Puss

2009-05-19 @ 21:53:47
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Anonym

mia: gullunge där =)...du kan få måla lite ;)! puss

2009-05-20 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0