usel dag!

Idag är en sån dag jag skulle ha lagt mig i sängen och bara sovit och sovit innan jag fick Ofelia, men nu kan jag liksom inte göra som jag vill så det är bara att gilla läget. Att ha en usel dag (menas med att jag mår piss psykiskt inte att jag önskar bort Ofelia) utan att kunna gå undan. Fast ändå måste jag ju tycka det kan vara bra i mitt fall, jag tvingas liksom att göra saker osv och inte drar mig undan för världen...
När jag tittar på Ofelia så blir jag alldeles varm i hela kroppen och kan även gråta en skvätt, hon är mitt allt...och Jimmy gubben så klart =)! Det är så värt att leva även om jag just nu mår uselt psykiskt....men jag ska ta mig upp ännu en gång! Jag börjar dock fundera på om jag skaffa någon hjälp, jag klarar ju mig själv ett tag men sen ramlar jag ner igen...och jag vill inte det längre, jag vill må bra!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0